Jag går i Freinet skolan Kastanjen.(Bey-blader @ 29/10-2004 19:21:59)(0012 @ 29/10-2004 17:02:41)(Bey-blader @ 29/10-2004 18:46:03)(0012 @ 29/10-2004 16:42:42)hur i Hel*ete kan man ha kul med matte?
det är as sällan jag tycker det är kul...
Tänk om dem gillar .Jag gillar inte men det gör mig inget om alla andra gillar .
hehehe jag gillar typ bara EA (egetarbete)...
Har ni det också det har vi med EA är jätte kul tar hela tiden händelsebok och skrivstil.
vilken skola går du på....
jag gör olika saker på EA...
Non Annan Än Jag Som Hatar Matte?
Jag går på Emrikssonska en vittra skola....(0012 @ 29/10-2004 18:00:30)(Bey-blader @ 29/10-2004 19:21:59)(0012 @ 29/10-2004 17:02:41)(Bey-blader @ 29/10-2004 18:46:03)(0012 @ 29/10-2004 16:42:42)hur i Hel*ete kan man ha kul med matte?
Tänk om dem gillar .Jag gillar inte men det gör mig inget om alla andra gillar .
hehehe jag gillar typ bara EA (egetarbete)...
Har ni det också det har vi med EA är jätte kul tar hela tiden händelsebok och skrivstil.
vilken skola går du på....
jag gör olika saker på EA...
Jag går i Freinet skolan Kastanjen.
Men kastanjen låter typ som en dagis tycker jag freinet är en person.
hahaha holler med dig....Men kastanjen låter typ som en dagis tycker jag freinet är en person.
Matte e sådär ( fick G+ på senaste provet ) men Svenska e ett av de tråkigaste ämnen som finns
gillar inte matte
men engelska :cool:
Min sämsta ämnen är englska. Jag är dålig på att skriva englska.<_<
mm mvg-barna här allt (det mesta) är lätt matte är kul
det enda ämne som vi inte behöver skriva långa úppsatser eller göra pjäser i. hur tusan kan du tycka sv är tråkigt, det är ju askul, speciellt när man får läsa (vi läser eldfågeln nu, eller rättare sagt resten av klassen läser eldfågeln jag läste ut den för typ en vecka sen :visslar: )
engelska är också kul då får man se på olika tv-serier
om du e så dålig så.. <_< :visslar:hur i Hel*ete kan man ha kul med matte?
Jag gillar itne matte, gillade det förut .
Matte suger svullen getr*v....
vill inte skrämma dig men man måste ha minst G på svenska, engelska och matte för att komma in på gymnasietjag hatar de värkligen...
och engenska svenska.... hatar de värkligen.
Jag avskyr matte!!! hade ig i det när jag sökte till gymnasiet, kom inte in så jag fick gå på indviduella programmet (nu måste jag gå fyra år i ställe för tre) <_<
jag älskar matte och data förstås :cool:
matte är ganska kul
matte är bara kul när det går bra
matte suger men ja kör med "glömde matteboken måste gå till skåpet som ligger på andra sidan av skolan och hämta den medans jag går i slowmotion"tekniken ;)
matte är inte roligt