Elite Cheater Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Hoppas det kommer till XBOX med :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 30 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Mmm det hoppas min kompis med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Grand Theft Auto: Vice City var faktist bäst på XBox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 tycker inte jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 jo till våren kommer gta:san andreas till xbox :lol: jag menar 2005 så klart :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 31 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 jag tycker inte heller nåt GTA har varit bättre till Xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Grafikmässigt iallafall, gubben rörde ju på fingrarna t.o.m :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 MM TYCKER jag också :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 2 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Själv tycker jag inte att det är någon skilldnad på PS2 och Xbox grafik när man spelar, men det står på papperet, men jag tycker inte det märks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Skojar du? Det här är XBox grafik: http://www.xfaktor.no/spill/ninjagaiden/bilder/bilde34.jpg Det här är PlayStation 2 grafik: http://www.computerandvideogames.com/scree...l_pic_66895.jpg Nej, man ser ingen skillnad <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 2 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Ehhh... Såna bilder är gjorda på annat sätt, det är inte så bra grafik i spelet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 GTA 3 OCH VICE CITY har släppts till Xbox och Microsoft har köpt tillåtelse att dem ska lansera SA till Xbox enligt Rockstar sa dem i slutet av augusti 2005 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg