Hoppa till innehåll

Cs Steam


senig

Rekommendera inlägg

du vet när man tryker på options sen video så står där software och om man ändrar det till openGL så blir grafiken bättre..men när jag gör det så står det att min data e inte e kompitabel till det..min data e en jätte ny modell xp 80 gb 2.8ghZ och 512 mb ddr så det kan inte vara för att den e gammal

 

ps.det e på 1.6

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du vet när man tryker på options sen video så står där software och om man ändrar det till openGL så blir grafiken bättre..men när jag gör det så står det att min data e inte e kompitabel till det..min data e en jätte ny modell xp 80 gb 2.8ghZ och 512 mb ddr så det kan inte vara för att den e gammal

 

ps.det e på 1.6

hehehe bara du om du frågade min kompis... han är as bra på sonna saker. men han är just nu i brasilien.. hehehe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du vet när man tryker på options sen video så står där software och om man ändrar det till openGL så blir grafiken bättre..men när jag gör det så står det att min data e inte e kompitabel till det..min data e en jätte ny modell xp 80 gb 2.8ghZ och 512 mb ddr så det kan inte vara för att den e gammal

 

ps.det e på 1.6

Grafikinställningarna, grafikkortet och sånna grejer kan också va problemet, annars får du spela med lite sämre kvalitet men det gör väl inte så stor skillnad, tänk på de som spelade Counter Strike 1.0.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...