senig Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 när jag ska ställa in openGL så det blir bättre grafik så står det att "software is not compared" hur får man det att funka :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 fattar ingeting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 29 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 du vet när man tryker på options sen video så står där software och om man ändrar det till openGL så blir grafiken bättre..men när jag gör det så står det att min data e inte e kompitabel till det..min data e en jätte ny modell xp 80 gb 2.8ghZ och 512 mb ddr så det kan inte vara för att den e gammal ps.det e på 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 du vet när man tryker på options sen video så står där software och om man ändrar det till openGL så blir grafiken bättre..men när jag gör det så står det att min data e inte e kompitabel till det..min data e en jätte ny modell xp 80 gb 2.8ghZ och 512 mb ddr så det kan inte vara för att den e gammal ps.det e på 1.6 hehehe bara du om du frågade min kompis... han är as bra på sonna saker. men han är just nu i brasilien.. hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 du vet när man tryker på options sen video så står där software och om man ändrar det till openGL så blir grafiken bättre..men när jag gör det så står det att min data e inte e kompitabel till det..min data e en jätte ny modell xp 80 gb 2.8ghZ och 512 mb ddr så det kan inte vara för att den e gammal ps.det e på 1.6 Grafikinställningarna, grafikkortet och sånna grejer kan också va problemet, annars får du spela med lite sämre kvalitet men det gör väl inte så stor skillnad, tänk på de som spelade Counter Strike 1.0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 29 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 men vi har radeon 9800pro jag tror inte det har med grafik kortet att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Du har inte openGL grafikkort annars är det bra att du tar D3D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 29 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 när jag tog D3D så blev grafiken sämre än när det var software Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 när jag tog D3D så blev grafiken sämre än när det var software Tvärt om det blir bättre software har typ 2D rutor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elite Cheater Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Du borde köra på "OpenGL" eller "D3D" Det är dom bästa Grafik "Modulerna" eller vad man ska säga :) + om du öppnar din Counter-Strike mapp, och hittar en fil som heter "OpenGL32.dll" så vet du att någon har Försökt läggit in fusk på din dator, eller så har du lagt in fusk så din dator blandar ihop dem :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 30 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Jo, haru laddat ner drivrutiner till ditt grafikkort?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.