senig Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 igår ladda jag er steam och skaffa cd-key en nu när jag satte på det igen så var inte counter-strike i "my games" vetr någon hur det kunde hända ochhur man lagar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 igår ladda jag er steam och skaffa cd-key en nu när jag satte på det igen så var inte counter-strike i "my games" vetr någon hur det kunde hända ochhur man lagar det du värkar ha stora problem med steam... har du testat skriva inn key code igen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Jag tror att det har med Counter Strike: Source grejen att göra, du måste uppdatera och sånna grej, ren gissning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Jag tror att det har med Counter Strike: Source grejen att göra, du måste uppdatera och sånna grej, ren gissning. om den kommer ifrån condition zero av installera den..gå in hit sen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 29 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 jag har kvar mitt steam men har inte kvar counter-strike i "my games" foldern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Installera om Counter Strike eller Steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 om du har avinstallerat cs är det inte konstigt att det inte funkar... :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 29 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 har inte avinstallerat nåt :angry: det bara försvann när jag stängde av datan och sen sate på den å var det borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 har inte avinstallerat nåt :angry: det bara försvann när jag stängde av datan och sen sate på den å var det borta det var dåligt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 29 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 riktigt kasst tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 men du svara aldrig på den hära frågan "har du testat skriva inn key code igen?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 29 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 har inte kvar den :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.