Gäst Golden Star Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 sidan har blivit jätte seg!nu har datorn fröst 3 grg!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 händer för mig att datorn hackar upp sig när man skriver eller rullar med skrollen för snabbt ner då blir det typ d*mp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 händer för mig att datorn hackar upp sig när man skriver eller rullar med skrollen för snabbt ner då blir det typ d*mp ja, dt har hänt mig med!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 (Shark @ 29/10-2004 18:11:49) händer för mig att datorn hackar upp sig när man skriver eller rullar med skrollen för snabbt ner då blir det typ d*mp ja, dt har hänt mig med!! :angry: använder du skrollen? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 såklart jaa jag har en windows XP som aldrig förut har hackat upp sig på nått ;) men det kan väll ha varit att man har ganska fullt så datorn blir lite seg... gör du många avatarer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 när jag använder scrollen så går det bra ändå om jag gört snabbt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 min hackar inte när jag scrolar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 det är ju bra... men du är glad ändå!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 det är ju bra... men du är glad ändå!!! om du inte har något vigtigt att bäretta så håll det för dig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 scrollen hackade förut för mig men nu går det bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 scrollen hackade förut för mig men nu går det bra! ja nu går det faktist bättre för mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.