Gäst Golden Star Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 när jag skaffade bredband så händer dt inte så ofta... :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Jag har inga problem med Fuska.se när det gäller lagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 vad e lagg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 lagg=hackingar typ buggar eller vad man ska säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Om man scrollar för snabbt så kanse det händer mer men om man inte scrollar så snabbt så...vem vet... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Om man scrollar innan sidan laddat färdigt brukar den hacka upp sig lite grann. Händer mig på alla datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Om man scrollar innan sidan laddat färdigt brukar den hacka upp sig lite grann. Händer mig på alla datorer. jaa... som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 sidan har blivit jätte seg!nu har datorn fröst 3 grg!! :angry: det kan vara det är mycke trafik hela tiden :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Om man scrollar innan sidan laddat färdigt brukar den hacka upp sig lite grann. Händer mig på alla datorer. men dt som e mysko e att dt händer bara på min dator, och bara på fuska :unsure: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.