*REX* Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Någon som har det?I såfall,vilken är eran favorit enhet?min är ork sguiggot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eddie_II Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Tja jag är en beta testare till Dawn of war skit kul spel min favourit är Bloodthirster :evil: !!!! & Kain!!!!!!!!!!! :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 31 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 den är också rolig.Vilket är ditt favoritlag då?Mitt är orks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Golden-Isacc Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 har inte provat men tror att space marine commander är bra.har hört rykten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mcargo Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 inget knäcker chaos och deras obeliators :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 (redigerat) jag måste testa dawn of war, men när ja laddade ner demot, fastande installern på Configuring Windows Installer (eller nåt) sen slutar d svara :( Redigerat 14 Januari 2005 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.