Fy F*n för det.Det är faktiskt lite jackass, vi käade bakpulver en gång, en hel sked, fy f*n!!!
Jag och min kompis stod på varsin pulka och åkte ner för en backe, tänk er bara om man ramlar..
Fy F*n för det.Det är faktiskt lite jackass, vi käade bakpulver en gång, en hel sked, fy f*n!!!
Jag och min kompis stod på varsin pulka och åkte ner för en backe, tänk er bara om man ramlar..
X-player: De gör ju jag hela tiden när de är snö <_<
De gör inte så ont... <_<
Nej det gör det inte.
men orka..småbarn :visslar:
det är för f*n inte roligt att skada sej själv.
Helt rätt GD ;) Det gör ju ba ont :P
Jackass vet jag inte.. Stairjumping iaf :P
Jag tycker ändå inte man ska ha Jackass gänget som idoler..
Det är ju kul att titta på när man har gjort något...när vi har gjort något nytt så kollar vi på det 100-talsgånger och skrattar lika ofta hela tiden.
Sen, varför ska man inte ha dom idoler?? Dom är ju roliga.
Idoler och idoler. Kanske inte så fräckt att ha idoler som drogar och rymmer från fängelset.. Men iaf. Visst !
neeej, dom dom idoler.. vilka förebilder "kalson bungeyjump"?
visst, filmen e rolig men vafan..förebilder?
Har du inte läst i början av filmerna (Do not etemt this at home thes are proffesionell actors) :D
Ingen har sagt något om förebilder! Jag tycker att dom är roliga att titta på...jag tänker inte bli som dom iaf!
Jag brukar göra sånt
Jag snackar om att åka fort och slå sig i huvet!! :angry: Och det kan inget annat än göra ont..X-player: De gör ju jag hela tiden när de är snö <_<
De gör inte så ont... <_<
Nej men det är kul...
Exakt så gör jag, jag cyklar i i buskar med cykel.Ok, cyklar ni inte på gupp och sånt och ramlar i buskar och käkar äckliga saker då??..
och jag gjorde värkligen jackass idag för en tjej i min klass tuggade tuggummi så sa jag att hon skulle spotta ut det i min han sen åt jag det och jag kräktes nästan...öhhhh alla såg osså!
Farligt <_< (jag var ironisk/sarkastisk)
Jackass är skitkul att göra!!
Det äger!
jag och mina kompisar gjorde det också... men ibland gör det riktigt ontJag och mina kompisar brukar larva oss med en polares EyeToy kamera och göra alla möjliga sjuka slagsmålsfilmer.. :P Det gör ont ibland.
den här tråden är hel sjuk trodde aldrig så här många höll på med sånt
det kanske är kul att kolla på jackass.....men gör man egna jackass filmer har man problem. min åsikt
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in