💬
Logga in
Fuska.se

Hemmagjort Jackass!

43 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Är det någon som gör hemmagjort jackass här, det är ju lite farligt men det är kul att kolla på sen!! :D

Nivå 0 · Nykomling

Jag ska göra med några.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Jag och mina kompisar brukar larva oss med en polares EyeToy kamera och göra alla möjliga sjuka slagsmålsfilmer.. :P Det gör ont ibland.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

Ok, cyklar ni inte på gupp och sånt och ramlar i buskar och käkar äckliga saker då??

Nivå 0 · Nykomling

Jag o min kompis blundar och springer på ett spänt snöre och sen när vi ramlar gör det ont som f*n :P

Nivå 0 · Nykomling

Hmm...nog för att jag och några kompisar har spelat in slagsmål ibland, men jackass är inget jag vill satsa på precis...

en gång så hoppade vi in till nån annans pool och dom som var där blev skitsura. :P

Nivå 0 · Nykomling

Jag och nåra kompisar håller på med en film vi heter backdrunk Bajbys

Jag kan inte skriva adressen til hemsidan här för det e reklam men kolla på min profil ;)

vi gör lite kul saker som att en står på paket hållaren på en cykel och så kör vi fett fort och han som står på hoppar in i en buske och hoppar från lite grejer och sånt :P

Senast ändrad:

30 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9

Det står att din sida är under uppbyggnad.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10

Vi håller på med en långfilm jackass.

Det senaste vi gjorde var att en cyklade snabbt sen hade vi ett snöre bundit från cykeln till en som stod och höll snöret på en skateboard sen när det gick snabbt svängde jag till hastigt och han på skateboarden flög som f*n in i en buske som gör ont att landa i...Auchh!

jag brukar ta min kickboard och ta världens fart och hoppa ner för en liten kulle medans jag är i luften så kickar jag till kickboraden så den spinnar som f*n det gör ont ibland fast det är kul :) och på gympan så brukar jag kuta som f*n och göra en handvolt rakt in i en madrass så man flyger typ bakåt sk*t kul! :D

Nivå 0 · Nykomling

Vi brukade ta av tröjjan sen sköt vi varran me högt trimmade sof air gun....

Nu mera brukar jag o några poleers till exempelt hoppa från höga hustak m.m...

De här är en sak som jag tycker är lite för grovt:

Vi slipade en bayblade sen så drog vi i snöret så att den fick jättemycke fart... sen så körde vi ner den i brallorna... De va en kompis som fick vara offret... :)

Nivå 0 · Nykomling

aaa sidan blir klar snart där ska man kunna ladda ner filmen ( den blir klar snart ) :P

Nivå 0 · Nykomling

det har hänt i min skola det är skit kul att se på men det är faligt :rolleyes:

Det är kul att larva sig!

En gång hoppade bakåt när jar gungade riktigt hårt, gungan i huvudet, föll på mage! :P

En gång slog min kompis mig mellan benen tog som f#####n :lol: :D :P

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #16

Aj då!

Är det någon annan som gör homemade jackass??

31 Oct 2004

Inte direkt jack ass men.vi gjorde en mix.Fullt med ketchup och senap och dresing och lite krydor sen mjölk och juice kryddor Gurk salad Peppar Korn flakes lite sider sen vatten och nåra mosade bananer så skulle vi tre smaka jag fick börja först så drack jag hela så stack jag till toan jag kunde inte spotta ut men istället spottade jag ut på min kompis för han la så fruktansvärda ingredienser.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #18

Det är faktiskt lite jackass, vi käade bakpulver en gång, en hel sked, fy f*n!!!

Ja juste när jag var typ 8-9 år åkte jag pulka med mina kompisar det var samma vi stack till vårt branta bake det är jätte brant och det var is när vi åkte så hoppade jag och flög på min kompis mage.Ajjj....

2 Nov 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #20

Coolt!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in