Hoppa till innehåll

Hemmagjort Jackass!


Simpsons
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag och nåra kompisar håller på med en film vi heter backdrunk Bajbys

 

Jag kan inte skriva adressen til hemsidan här för det e reklam men kolla på min profil ;)

 

vi gör lite kul saker som att en står på paket hållaren på en cykel och så kör vi fett fort och han som står på hoppar in i en buske och hoppar från lite grejer och sånt :P

Redigerat av CiR3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi håller på med en långfilm jackass.

Det senaste vi gjorde var att en cyklade snabbt sen hade vi ett snöre bundit från cykeln till en som stod och höll snöret på en skateboard sen när det gick snabbt svängde jag till hastigt och han på skateboarden flög som f*n in i en buske som gör ont att landa i...Auchh!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag brukar ta min kickboard och ta världens fart och hoppa ner för en liten kulle medans jag är i luften så kickar jag till kickboraden så den spinnar som f*n det gör ont ibland fast det är kul :) och på gympan så brukar jag kuta som f*n och göra en handvolt rakt in i en madrass så man flyger typ bakåt sk*t kul! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi brukade ta av tröjjan sen sköt vi varran me högt trimmade sof air gun....

 

Nu mera brukar jag o några poleers till exempelt hoppa från höga hustak m.m...

 

De här är en sak som jag tycker är lite för grovt:

 

Vi slipade en bayblade sen så drog vi i snöret så att den fick jättemycke fart... sen så körde vi ner den i brallorna... De va en kompis som fick vara offret... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...