💬
Logga in
Fuska.se

Något Elakt Ni Har Gjort :evil:

177 svar · startad

Jag slog en i min klass på näsan så han grät det blev en folksamling

Många saker kan jag säga...

du kanske säger massor av saker men det kommer inte in på internet :P

Men skriv något som du har gjort eller några <_<

Har slått många gånger när jag blir rasande om jag blir störd så .....arghhhh !!Jag och min andra kompis vi blev ovänner vi hade en kamp tunering i vår gård alla hejade på mig bara hans bror hejade på honom.Det blev synd om honom sprang på honom full fart han var på gräset så boxade jag han 5 gånger i ansiktet hårt han blödde näs blod det var han som ville bråka så kommer hans mamma och det blir stor katastråf <_<

30 Oct 2004

duktigt... <_<

slåg en kille i sexan in i overheaden

han va ett dampbarn <_< :angry:

Nivå 7 · Fuskare

Jag är en ganska trevlig och glad kille men när jag blir förbannad så ser jag bara rött..t.ex. en gång så kastade en kille mat på mej i matsalen och då så jagade jag honom igenom skolan och det värsta va att jag fick tag på honom..

31 Oct 2004

Det som jag hatar är att nåra säger gå till en lärare bara iriterande lärarna hjälper inte :bah:

På innebandy sköt jag min flickvän i ansiktet :ph34r: :P (hon gjorde slut :( sköt i misstag, hon kom i vägen) :ph34r:

På innebandy sköt jag min flickvän i ansiktet :ph34r: :P (hon gjorde slut :( sköt i misstag, hon kom i vägen) :ph34r:

bara för dt??dt va ju inte med flit eller?

Jag är en ganska trevlig och glad kille men när jag blir förbannad så ser jag bara rött..t.ex. en gång så kastade en kille mat på mej i matsalen och då så jagade jag honom igenom skolan och det värsta va att jag fick tag på honom

vad hände då?

1 Nov 2004

jag brukar vara glad och trevlig som green devil säger att han är...men jag har Slått ner en kille i klassen under mig (7:an) och när han fortastte slog jag ner ´han igen och tryckte ner hans ansikte i sanden. :evil: ...But don't blame me! han började!!!

Nivå 7 · Fuskare

shark, om jag säger så att han inte kom till skolan på en vecka..

Nivå 9 · Veteranfuskare

Gör nog inga dumma saker...Så kan inte skriva något elakt jag har gjort...

Nivå 7 · Fuskare

jag vart retad i torsdas så jag vart så arg på han som retade mig så jag slog ner honom och jag kunnde inte sluta slå honom :unsure: sen kommer ju så klart en lärare och jag var också på väg att hoppa på henne också

(jag brukar vara som Grenn devil sa egentligen) men jag blir inte retad längre :)

Nivå 1 · Novis

Det finns några störande ungar på min skola som ska ta kepsen och hålla på, men det är inte värt att slå dom för dom är ändå så klena.. fast ett och annat ryck har man alltid fått. ;)

Jag är inte kännd som "slår folk" i klassen, men när jag får utbrott är allas ansikten > :o < och en kille som visar sig stark tar min mösa, till slut fick han stryk av mig <_<

2 Nov 2004
Nivå 7 · Fuskare

Jag är oxå ganska trevligt innerts inne...

Men en gång när jag bara stod på skolgården då kom en kille (han var 1 år äldre) fram till mej o bara slog mej... Då sparkade jag ner honom o tryckte hans huvud mot marken o skrek att han f*n inte ska gå sådär o ge sej på mindre...

De är fel o slå tillbaka men ibland känns de rätt :)

Nivå 3 · Lärling

orkar inte säga det är så många.......... bus

Så många saker som jag har gjort... Jag kan inte räkna till så mkt

Nivå 6 · Fuskare

Som Green Devil sa så e jag ganska trevlig... Som tur är att jag inte har kort stubin... Det kräver VÄLDIGT mycket för att få mig arg.. Men när nån gör mig arg så e det synd om den personen.. som Green Devil också sa så gör nån mig arg så ser jag bara rött....

Ett exempel...

En i klassen sa att jag r****** en tjej i klassen.. jag försökte att bara koppla bort det.. men just när det ringde (inne i "hallen" på skolan) så blev jag så rosen rasande så jag tryckte upp hon mot väggen och matade på med slag :P

HAHAHA.

Det där är ju ingenting.

Vi har en kille som heter Gustaf i vår klass och han är så jä'''la irreterande så alla i klassen blir arga på honom.

Då och då brukar jag ta tag om hans hals och trycka(inte hårt)men i alla fall trycka rätt så hårt men han är så jä'''la störd att han skrattar.

Han skrattar när Nick(Den coolaste killen i min klass)sparkar ner honom.Han e verkligen störd.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in