Gäst Adema Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 nej men ni har missförstått mig jag slog hårt i plexus med handflatan asså i mitten av brösten då flyger man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Adema, det krävs otroligt mycket kraft för att det ska bli så som du beskrev det... Och jag tvivlar på att du, själv, har all den kraften som behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 nej men ni har missförstått mig jag slog hårt i plexus med handflatan asså i mitten av brösten då flyger man man flyger inte om man slår någon där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 jo man kan men va f*n han är 1,29 lång och väger typ 25 kg går det inte då eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 är du en jätte då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 jo man kan men va f*n han är 1,29 lång och väger typ 25 kg går det inte då eller man flyger inte men man kan ramla baklänges Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 (redigerat) adema du kanske är den som är ddär nere på en bifogad fil :lol: Redigerat 15 Januari 2005 av dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 det värsta jag har gjort blev polisanmält och det ska vi inte prata om här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 en på min skola är ganska bråkig och en gång körde vi kott krig mot han och hans kompisar då blev han sur och sa att han skule slå oss och då sprang vi i väg ps.Hela doms klass hatar oss :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 en kille som bodde i staden för bus ringde på all hus i 5 kvarter och några listade ut att han gjorde på alla för att alla gick ut samtidigt så då förstod dom att han ringde på alla hus så dom anmälde till polisen men som tur skulle den killen flytta så ingen fick tag i honom :P det var för 2 år sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 dom skylde på matanterna. Nu är matanterna skyldiga flera 1000 när dom skylde på dom stod jag och skrattade Dom som inte fattar att han ljuger måste vara lite kokko för asså ... vem egentligen skulle bränna net matsalen utan att ens säga till sina föreldrar men det kvittar me ljuger gör du iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Asså man vet ju aldrig om han luger han kan ju ha sakt till sina föräldrar senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.