Hoppa till innehåll

Något Elakt Ni Har Gjort :evil:


Gäst AntonJ3000
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag tror det kallas försök till mordbrand. En snubbe som går i min paralellklass (en av paralell klasserna, det finns 9 stycken) försökte starta brandlarmet med en tändare. Och mitt i när han stod och eldade kommer en lärare förbi. "Vad gör du?" frågar hon, och idioten svarar helt ärligt "jag försöker få igång brandlarmet". Läraren skakar på huvudet och suckar "då får du stå där j*kligt länge" hon pekar mot en skylt som är upsatt under larmet. " Tjuvlarm"...

Du fick mig för f*n att skratta för mycket! :lol: HAHAHA
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 177
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

på dagis va de en kille som hette henrik (min bästa kompis men han har några problem med humöret) så för ingen anledning rev han mig då bet jag han så blev det ett bitkrig till slut kom en dagislärare och sa åt oss att sluta sen blev vi kompisar och kramade varann (man blev tvungen att krama varann om man gjorde nå dumt lol)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

k... vd

ad normala ni låter (inte) själv har jag omöjlig lång stubin och behöver inte ens slås bara stå emot de som muckar så drar de direkt =D .sen var de några dryga mäniskor i min klass som jämt brukade gå på mina kompisar och en gång blev det slagsmål så jag gick imälan och fick en spark i kuken / blev jävlig arg bara så då stog han bara där och gapade sen gick han och sen har jag inte haft några riktiga problem och utan att ens behöva spöa nån =) . föresten för er korkade idioter som säger och gör dumma saker mot lärare kanske borde skaffa hjärna och fatta att det är de som kommer ge dina val i arbeten sen :angry: . men de finns ju dryga lärare också men det blir bara sämre om man muckar med dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst vampire

Jag gav en lärare en smäll i ansiktet engång!

varför? för att han putta mig mot vägen för att jag sa i helv*te eller.jag koka över och slog till han.

 

 

Anars brukar jag vara ganska lugn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag är en äjkligt glad kille igentligen men en dag så kom dampungen i klassen patrik han är döv men han hör med hörapparater och bara slog till mig han gör så ibland men nu var jag så j*vla arg att jag tog i allt vad jag hade och gjorde ett matrix slag i mitten av bröst korgen det var sån kraft att han flög genom 3 stolar(asså dom gick inte sönder) och in i en hylla som välte på han sen bitchslapa jag honom typ 10 gånger sen fick han åka till sjkuhus och där hade dom konstaterat att han hade brutit en arm två revben och fått en dålig näsa

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en som har gått i min klass fast nu har han hamnat på barnhem för att han han satt på kranen på en toa och täppte med massa papper så vattnet inte for ner i avloppet sen låsste han dörren med sin cyckel nyckel och kranen stod på och det vart översvämning i skolan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gick helt glad på skolgården, då kom en 4 och skulle spela "TUFF" för tjejer han tog min mössa. Då tog jag i hans axlar och kasta in han i en lyckstolpe så han börja blöda näsblod då blev han GALEN och sprang mot mig då fällde jag han så han spreng in i en vägg och svimma

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kom på en sak jag har gort

 

det kom en sju (är 5) och han blev sur för att jag var ivägen då slog han till mig och då blev jag galen och då puttade jag in han ivägen och sen slog jag 10 slag i ansikte och sen sparka jag han mellan benen och han börjad blöda näsblod och sen armbåga jag han i magen så han tapade andan och då snörde jag in han i en stol och då bröt han armen

Redigerat av Trollungen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...