💬
Logga in
Fuska.se

Något Elakt Ni Har Gjort :evil:

177 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare

Klippte till en minifjant i 6:an i näsan så blodet sprutade

och mot min brorsa har jag gjort massa saker bl a

Slått ner honom för trappan,sparkat honom,kastat saker på honom,strypt honom,slagit han så han fick näsblod m.m.

Och när en i min klass drack scoop (en is-drink) så knuffade jag till honom så han ramla baklänges o fick scoopen i nyllet :lol:

:evil:

Nivå 7 · Fuskare

Justé en gång när jag typ var liten 7år eller nåt.... Så skulle jag och min brorsa leka me pinnar :lol: de slutade me att han fick den i fejjan hela fejjan va full me blod...

De va ju förstås inte me flit...

4 Nov 2004

Jag har varit så hära hela mitt liv te.x när jag gick på dagis var typ 4år så var det en kille som tog den vita kaninen då blev jag så arg för att jag fick den bruna kaninen och slängde ner han på golvet och la en matta på han och haoppa på mattan :lol:

5 Nov 2004
Nivå 7 · Fuskare

Hoppa du på killen eller kaninen?

aja, på tal om skolan, ska nog sticka dit nu..Ciao!

Nivå 3 · Lärling

1 april lurade jag några klasser tillsammans me mina kompisar genom att säga att vi gav dom mandelmassa, men i själva verket var det WASABI!!! gud var elaka vi var....... :evil:

För er som inte vet vad wasabi är: det är en JÄTTESTARK japansk pepparotssås som man "kryddar" sushi med.....

En gång lurade vi våran bögiga bild-lärare att han skulle få kaffe med tabasco i!! :lol:

Våran grann-klass har alltid musik i sin egen klass på morgonen så när vi hade disco på en måndag i våran klass så spelade vi Iron maiden med högsta ljud så att lärarna började skrika åt oss.

hmmm nej jag är lugn så jag kan inte komma på något men det finns en kille i förskolan som är jätte jobbig när jag var på skolgården en gång så kom han och knuffade till mig och sen kom mina kompisar och då gick han på dem också jag vart rasande :evil:

6 Nov 2004
Nivå 3 · Lärling

har typ aldrigt blivit arg på skolgården (vad jag kommer ihåg).jag har en lång stubin men en gång när jag var 5 år så

puttade jag min brosa från en klätter ställning så att min brosa bröt armen :blink:

har typ aldrigt blivit arg på skolgården (vad jag kommer ihåg).jag har en lång stubin men en gång när jag var 5 år så

puttade jag min brosa från en klätter ställning så att min brosa bröt armen :blink:

Du menar väl dagis? ;)
Nivå 3 · Lärling

oj..

ja,jag menade dagis :D

9 Nov 2004

det krävs väldigt mkt att få mej arg men sur blir jag ofta för idag efter att ha kört fotboll på gympan då råkade jag trampa på en kille i kamp om bollen då hotade hans kompis med att spöa ner mig

Nivå 7 · Fuskare

säg till rektorn/en lärare då..

10 Nov 2004

vad hette den ungen som puttade ner han då?
11 Nov 2004
Nivå 6 · Fuskare

Det var i Landskrona på semester det var 2 stycken som kastade en sten på mig rakt i pannan det blev en bula sen stack dom efter en stund så kom dom igen dom märkte inte mig så jag slog han med min bandy klubba så att han fick sy i näsan

En gång lurade vi våran bögiga bild-lärare att han skulle få kaffe med tabasco i!! :lol:

Våran grann-klass har alltid musik i sin egen klass på morgonen så när vi hade disco på en måndag i våran klass så spelade vi Iron maiden med högsta ljud så att lärarna började skrika åt oss.

Faan va kul det låter.. :lol:
13 Nov 2004
Nivå 4 · Lärling

Jag brukade bita folk när jag var mindre, sen så har jag sparkat en tjej mellan benen (tur att hon inte var kille), annars är jag rätt lugn. Bättre att slå någon i ansiktet än att snacka skit bakom ryggen, det tycker jag iaf.

varför sparkade du tjejen då?

Nivå 4 · Lärling

ehh... lång historia. Började med en liten dispyt, hon ropar på läraren, jag blir förbannad...

Nivå 5 · Fuskare

verkar ha en lång stubin..

14 Nov 2004
Nivå 5 · Fuskare

jag e väldigt lung men för nån da sen hände en sak!vi gick med skolan(på gympan) då var jag och min kompis bakom ett par buskar då kom de lite tjejer förbi och då snacka dom skit om mig :angry: så då gick jag fram och sa vad f*n snackar ni om mig och slog hon som sa de :) men jag slog inte allt vad jag kunde då skulle jag få s*tans mycket skäll :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in