Hoppa till innehåll

Något Elakt Ni Har Gjort :evil:


Gäst AntonJ3000
 Dela

Rekommendera inlägg

jag vart retad i torsdas så jag vart så arg på han som retade mig så jag slog ner honom och jag kunnde inte sluta slå honom :unsure: sen kommer ju så klart en lärare och jag var också på väg att hoppa på henne också

(jag brukar vara som Grenn devil sa egentligen) men jag blir inte retad längre :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 177
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag är inte kännd som "slår folk" i klassen, men när jag får utbrott är allas ansikten > :o < och en kille som visar sig stark tar min mösa, till slut fick han stryk av mig <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är oxå ganska trevligt innerts inne...

 

Men en gång när jag bara stod på skolgården då kom en kille (han var 1 år äldre) fram till mej o bara slog mej... Då sparkade jag ner honom o tryckte hans huvud mot marken o skrek att han f*n inte ska gå sådär o ge sej på mindre...

 

De är fel o slå tillbaka men ibland känns de rätt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som Green Devil sa så e jag ganska trevlig... Som tur är att jag inte har kort stubin... Det kräver VÄLDIGT mycket för att få mig arg.. Men när nån gör mig arg så e det synd om den personen.. som Green Devil också sa så gör nån mig arg så ser jag bara rött....

 

Ett exempel...

 

En i klassen sa att jag r****** en tjej i klassen.. jag försökte att bara koppla bort det.. men just när det ringde (inne i "hallen" på skolan) så blev jag så rosen rasande så jag tryckte upp hon mot väggen och matade på med slag :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst alan.shalaji

HAHAHA.

Det där är ju ingenting.

Vi har en kille som heter Gustaf i vår klass och han är så jä'''la irreterande så alla i klassen blir arga på honom.

Då och då brukar jag ta tag om hans hals och trycka(inte hårt)men i alla fall trycka rätt så hårt men han är så jä'''la störd att han skrattar.

Han skrattar när Nick(Den coolaste killen i min klass)sparkar ner honom.Han e verkligen störd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klippte till en minifjant i 6:an i näsan så blodet sprutade

och mot min brorsa har jag gjort massa saker bl a

Slått ner honom för trappan,sparkat honom,kastat saker på honom,strypt honom,slagit han så han fick näsblod m.m.

 

Och när en i min klass drack scoop (en is-drink) så knuffade jag till honom så han ramla baklänges o fick scoopen i nyllet :lol:

 

:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har varit så hära hela mitt liv te.x när jag gick på dagis var typ 4år så var det en kille som tog den vita kaninen då blev jag så arg för att jag fick den bruna kaninen och slängde ner han på golvet och la en matta på han och haoppa på mattan :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...