Gäst Xray Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 30 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Herregud vad dyrt jag tror jag svimmar. Är det sant att ett program till datorn kostar 15,000kr nästan en dator. :o :blink: :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 lion, dags o läsa lite? just det :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 helt on, Jaha? Vad spelar det för roll? Jag har dom flesta 3d programen och editors. Du är så ägd av mig. ;) Emmh jag har också fler 3d-program än vad jag nämde i tidigate inlägg. Vad spelar det för roll?Och varför äger du mig? Posta några bilder du har gjort så ska jag visa mina :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 30 dagar. Jag menar funktionerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 (redigerat) 30 dagar.Opps dubbel inlägg datorn CP:a... Redigerat 10 November 2004 av X-Player Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Det kostar inte alls 15 000 kr. Frågade i en butik och där sa dom ca 5000-7000 kr. Men det är fortfarande mycket pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.