cool_boy Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 nån som har hittat koder till gta san andreas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Nej, man fuskar ju inte till SA!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 va funger det inte .. :blink: det var konstig :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Nej, man fuskar ju inte till SA!! jag har gjort dt lite... :rolleyes: men dt e så jobbiga uppdrag! :angry: tycker inte ni dt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinrobertson Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 jag heter kevin robertson är 7 år jag har kommit på att många vice citykoder funkar på san andreas som bilkoder vapen liv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 30 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 och, det visste jag också. JAG HÅLLER MED, DOM ÄR SKITJOBBIGA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 jag heter kevin robertson är 7 år jag har kommit på att många vice citykoder funkar på san andreas som bilkoder vapen liv redan..?*host* *host* coolt att man kan köra tåg, men bara tills los santos statsgränds :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 [Rensad] Försök hålla er till tråden.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 liv, armor och j*vligt mycke pengar: R1 R2 L1 X vänster ner höger upp väntster ner höger upp.. har bara användt detta på dom cp svåra uppdragen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 fattar inte till vilken uppdrag du menar för dt e svåra uppdrag redan i början.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 typ döda 30 maffia killar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 2 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 DET VAR INTE DET JAG UNDRADE. JAG UNDRADE OM NI HAR HITTAT MER KODER. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg