tobbeeeee Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 man behöver inte så mycket kåder för att klara av ett uppdrag det ska vell bli en ut maning inte typ odödlig eller vapen......det blir ju inge skoj.......elleR?! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 lol odödlig har inte jag hittat... vapen kod kan man ju göra väl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Jag behövde fusk till första BS updraget man ska jaga en kille i motor cykel och en som man ska döda ett helt gäng. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 sa såna uppdrag med gäng man ska dödar tar jag vapen kod till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gogs Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 250,000 dollar= R1, R2, L1, X, Vänster, ner, höger, upp, vänster, ner, höger, upp var glad att du får koder ditt piiiiiiiiiiip....... :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg