cloud_strife Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 (redigerat) bababsjabsjjba Redigerat 29 Januari 2010 av cloud_strife Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Hej, har du kollat på www.tradera.com o vad kan du tänka dig att betala om jag hittar dom 2 spelen? Ska det vara fodral o manual eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cloud_strife Skrivet 16 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 jag tittar lite där men jag återkommer till dig.... 250-350kr är väl ganska rimligt tycker jag (styck)... men original ska det ju vara i bra kvalitet [skriv inte 3 inlägg i sträck, ändra dem istället] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Oki, jag ska kolla de närmaste dagarna om jag kan hitta spelen, men det kommer att ta tid, då alla är med o bjuder på dessa spel.. Om du är under 18år, kan du be din storebror/syster eller din far att bli medlem o lägga bud för dig annars..] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg