Zingan Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 vilken är era favvo gubbe och vet ni hur man får ma chaos 4 eller 5 vapen kommer inte ihåg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 är det bar? jag har bara 3:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 30 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 ja det är bra för i 3:an finns det bara 3 vapen och i 4:an har de 4 vapen och det är nya gubbar som cao ren och såna gubbar som inte fanns med i 3:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 ehmmm det finns 4 vapen i trean Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 30 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 finns det ja men man hittar varnarna på 3:an och på 4:an får man vapen av Experience och man får experience av att döda andra soldater Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Har det ens kommit ut? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 3 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 ja det har den heter Xtreme Legends Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhou_Tai Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 min favv o är zhou Tai Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ZEBBE Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Jag har DW4 och det är jätteroligt!!! väntar på att DW5 ska komma ut. Bästa "gubben" är Zhuo Tai! ps. kolla in www.koei.com ett måste för DW älskare!!!! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 6 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 ja på ma chaos och zhu tais attack på häst är sa bra man slå på en sida hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg