MahL Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Alltså om man kollar på alla spelen så är det en kille som heter JoaX och har ledningen i 14 spel och det är väll inget konsigt med det för han kan ju vara jätte bara på alla spel, men om man sen kollar på alla Överföringar ( http://www.fuska.se/forum/transaction.php ) så ser man att han ger bort alla sina poäng till The Ring och det är det som jag tycker är lite skumt så säh vad ni tycker om det för jag gillar det inte alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 hmm.... låter skumt...... Men det e ju klart han kanske e skyldig honom poöng för något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 16 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 hmm.... låter skumt...... Men det e ju klart han kanske e skyldig honom poöng för något Jo, men då måste han vara skyldig honom över 10000 poäng och det är ju lite väl mycket tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 hehe jag tycker att det e lite mycke poäng (har 165poäng) måste kolla upp det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Ring Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 m jag vet att det är konstigt jag vet vem JoaX är han går i min klass. jag säger till honom att han inte ska skicka poäng till mig men han fortsätter bara så ska anmäla honom om han gör det en gång till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 16 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 m jag vet att det är konstigt jag vet vem JoaX är han går i min klass. jag säger till honom att han inte ska skicka poäng till mig men han fortsätter bara så ska anmäla honom om han gör det en gång till Ja, men du ska ju bara vara nöjd, men det är bra för nu vet jag hur det är det var det jag ville veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Ring Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 mm bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.