Kawe Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 kan ni läggam er grupper tyckeratt det är lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 vadå vad hör användargrupper och skissa och gissa ihop på något sett alls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 de blir automatiskt fler grupper där, kawe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kawe Skrivet 17 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 jaha okey.. tack alla fal ldå för igår skulle jag vilja ha en tom rum för mina vänner det va cirka 8 personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 ja fattar. det vore ju bra!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Jag håller med. Det är för många i varje rum. Jag tycker också att det ska finnas rum (förutom vid jul) som är inriktad på något specielt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kawe Skrivet 17 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Tack alla i fuska.se/forum för att n fixade mer rum :) *apploderar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 har dom äntligen gjort d nu??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 vadå vad hör användargrupper och skissa och gissa ihop på något sett alls? Men dom snackar inte om Användargrupper utan grupper i Skissa o Gissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 jaha *suck*....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 vadå vad hör användargrupper och skissa och gissa ihop på något sett alls? Men dom snackar inte om Användargrupper utan grupper i Skissa o Gissa. men de får vell skriva ordentligt nästa gång....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 ja håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.