Gäst max99 Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 BS: big smoke man kan göra rampage uppdrag me 2 player i chinatown Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 f*n det är skitkul att spela 2 styckna! men det går inte och göra vigilant eller nått med 2 pl ... det är roligt jag brukar styra med motorcykeln och min syster skjuter där bak! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 det går att göra rampage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elite Cheater Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 och vart ligger denna BIljard saken dåe :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 där var CJ bor Max:liggger chinatown i sf? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 det går att göra rampage vad är de nu igen då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 shark: japp i SF uppe i mitten i staden ps2_boy:när man ska döda eller spränga ett antal människor eller bilar på typ 3min Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 ja, dt e coolt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 shark: japp i SF uppe i mitten i staden ps2_boy:när man ska döda eller spränga ett antal människor eller bilar på typ 3min juste,såg den nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 :D rödprick= 2player http://gta.killvoid.com/images/pages/2playertn.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 man kan köra 2 vid en flickvän och i nån liten skitstad.. d e dom enda jag vet.. vid flickvännen är den ena flickvännen och den andra Cj.. vid skitstaden får en vara CJ och den andra får välja mellan alla fotgängare.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 i LV finns också längst åt väster i en liten by där kan 2 playern vara en polis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg