Gäst Golden Star Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 hur kunde du klara uppdragn så snabbt??de e ganska svåra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 oj förlåt jag läste fel jag menar meadows nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 det finns en blskola i san fierro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Man kan inte alls flyga bara genom att bryta sig in på en flygplats .. Flygplanen är låsta i början .. Och för er som undrar varför ni får 4 stjärnor när ni kommer till en annan stad: Det är inte meningen att man ska till tex San Fierro när man inte kommit dit egentligen .. Man ska inte ta allt i förväg .. Shark: Han laddade ner det innan releasen, därför har han fått tillfälle att spela lite mer :) Och Max, bli inte arg för att jag säger att du fick det i förväg, men så var det ju, och därför HAR du faktiskt haft mer tillfälle att spela .. Det är ju faktiskt så :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 ja men du har ju kommit längre än mig ändå du hade gjort 70 uppdrag och jag 56 lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Stämmer :P Men du klår säkert mig på San Andreas ändå :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 jaså..har du klarat alla zeros uppdrag? jag har fastnat på det när man flyger och ska skjuta springpojkarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Ta det i min SA tråd .. :D Det känns fel att ta det i denna tråden .. När jag ändå håller på att skriva .. Så säger jag att jag nog talar för de flesta när jag säger att jag vill ha ett SA forum i PS2 forumet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 jag vill ha ett sånt forum....dannie sa att det fanns..kolla gta sa årets bästa spel tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 jag vill också ha ett sånt forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 det vill vi alla och det kommer vi att få..jag känner det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gogs Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 dt behövs inte... sno en lastbil(bara den e hög) kör till stängslet vid ingången till flygplatsen(personal) parkera lastbilen vid kontroll huset, hoppa på lastbilen, sen på huset och sen över in till flygplatsen, där snor du flygplanet! joooo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg