cool_boy Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 det funkar inte i san fierro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rhn Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Flygskolan hittar du vid flygplanskyrkogården. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Man kan inte alls flyga bara genom att bryta sig in på en flygplats .. Flygplanen är låsta i början .. Och för er som undrar varför ni får 4 stjärnor när ni kommer till en annan stad: Det är inte meningen att man ska till tex San Fierro när man inte kommit dit egentligen .. Man ska inte ta allt i förväg .. Shark: Han laddade ner det innan releasen, därför har han fått tillfälle att spela lite mer :) Och Max, bli inte arg för att jag säger att du fick det i förväg, men så var det ju, och därför HAR du faktiskt haft mer tillfälle att spela .. Det är ju faktiskt så :P alltså...många som du har ju spelet i drygt en vecka, men kommit långt... :( för mig e dt as svårt... men jag var bortrest en vecka så jag kunde inte spela men uppdragen skäns så svåra ändå!!! :( :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gangsta__ Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 man kan flyga planen men var kan man hitta en fallskärm???? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gangsta__ Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 vet någon var man hittar flyg skolan????????? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gangsta__ Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 det finns en blskola i san fierro ja men kan man vara med i bilskolan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 vet någon var man hittar flyg skolan????????? :blink: om du läser längre fram får du veta dt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 vet någon var man hittar flyg skolan????????? :blink: man köper ett flygfält i ett uppdrag.. då får man flygskolan (kostar 80 000) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 kan köpa nåt hus eller affär/skola i los santos? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 mitt spel hackar trist?? gör era så??? är la en stad eller en ö??????????? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 san andreas e en stat.och i staten finns tre stora städer: los santos, san fierro och las venturras Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg