Simpsons Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Han får en stor mage... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 hur fet kan han bli egentligen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 vet inte stor kul mage iaf... undrar hur han blir om man har fullt i både fat och muscle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 om du äter typ 10 super size så spyr han hehehcoolt.. B) :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 man förlorar fat om han spyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Jag fick försöka ett par gånger, men när han är muskelknutte så springer han inte lika bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gogs Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 a fett fet :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fabbe Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 shark det kanske är på engelska versionen som de har mat mätare :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Jag ska laga honom till en muskelberg B) ;) (då jag har köpt spelet :lol: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Om du är muskelknutte klarar du dig längre i fighter, och springer betydligt bättre än om du är tjockis .. Däremot tål man mycekt stryk som tjockis :) Men man tar sig fram som en snigel :P Jag äter var tredje dag, mer behövs inte .. Dessutom har jag fullt på Muscle och Stamina .. Det ser så läckert ut när man är muskelberg, plus att man har guld halsband B) *Jag äägggeer* :P Men det är å andra sidan ganska fräckt att vara tjockis .. PÅ vissa sätt :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 min gubbe har fullt på stamina och styrka. jag har lärt han några nya slag också. ganska grymma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trazzor Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 emm här har man klarat spelet..:)...! När jag börja spela så ville jag bli fett så blev jag de så jag och big smoke gick runt på stan fetta och glada...:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg