Hoppa till innehåll

Nintendo-microsoft


Gäst abu
 Dela

Rekommendera inlägg

alltså jag sa att Microsoft och Nintendo ska samarbeta,det är inte samma sak som att köpa upp företag fattar ni väl!!!!Och Microsoft kommer kanske att göra ett Halo spel till DS och massa andra spel kanske för att Microsoft vill att det ska gå dåligt för Sonys PSP!!!Och nintendo och microsoft kommer inte göra nån konsol som heter xenon....Microsoft kommer ju göra Xbox 2(kanske),och nintendo ska ju hålla på med sin kommande Revolution!!!!

Redigerat av ZteelMan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 66
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

alltså jag sa att Microsoft och Nintendo ska samarbeta,det är inte samma sak som att köpa upp företag fattar ni väl!!!!Och Microsoft kommer kanske att göra ett Halo spel till DS och massa andra spel kanske för att Microsoft vill att det ska gå dåligt för Sonys PSP!!!Och nintendo och microsoft kommer inte göra nån konsol som heter xenon....Microsoft kommer ju göra Xbox 2(kanske),och nintendo ska ju hålla på med sin kommande Revolution!!!!

ööh... Bill Gates vill köpa Nintendo så det ska gå bättre för dom i försällningen...

Fast dom ska inte köpa dom på ganska länge för att dom ska hinna med sitt så kalade xbox 2. Därimot håller Nintendo på med sitt revolution som dom tror ska sälja bra så dom kan gå upp och bli rikare..!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Revolution? Nintendo ska lätt slå sig ihop med microsoft. det skulle kunna bli en väldigt blandad konsoll med spel för alla smaker och det skulle kanske komma nintendo spel till pc.

Nintendo ska göra ett revulotion på sin konsoll inte att det ska bli revulotion på världen :blink:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alltså jag sa att Microsoft och Nintendo ska samarbeta,det är inte samma sak som att köpa upp företag fattar ni väl!!!!Och Microsoft kommer kanske att göra ett Halo spel till DS och massa andra spel kanske för att Microsoft vill att det ska gå dåligt för Sonys PSP!!!Och nintendo och microsoft kommer inte göra nån konsol som heter xenon....Microsoft kommer ju göra Xbox 2(kanske),och nintendo ska ju hålla på med sin kommande Revolution!!!!

Du menar att dem köper tillstånd och får hämta spelen från microsoft nintendo.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(0012 @ 04/11-2004 20:59:03)

alltså jag sa att Microsoft och Nintendo ska samarbeta,det är inte samma sak som att köpa upp företag fattar ni väl!!!!Och Microsoft kommer kanske att göra ett Halo spel till DS och massa andra spel kanske för att Microsoft vill att det ska gå dåligt för Sonys PSP!!!Och nintendo och microsoft kommer inte göra nån konsol som heter xenon....Microsoft kommer ju göra Xbox 2(kanske),och nintendo ska ju hålla på med sin kommande Revolution!!!!

Du menar att dem köper tillstånd och får hämta spelen från microsoft nintendo.

japp, jag tror det är det han försöker säga :rolleyes:

Men det handlar igentilgen inte så mycket om det det handlar om ett FETT kontrakt på flera miljoner

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Haddi @ 04/11-2004 23:00:54)
(0012 @ 04/11-2004 20:59:03)

alltså jag sa att Microsoft och Nintendo ska samarbeta,det är inte samma sak som att köpa upp företag fattar ni väl!!!!Och Microsoft kommer kanske att göra ett Halo spel till DS och massa andra spel kanske för att Microsoft vill att det ska gå dåligt för Sonys PSP!!!Och nintendo och microsoft kommer inte göra nån konsol som heter xenon....Microsoft kommer ju göra Xbox 2(kanske),och nintendo ska ju hålla på med sin kommande Revolution!!!!

Du menar att dem köper tillstånd och får hämta spelen från microsoft nintendo.

japp, jag tror det är det han försöker säga :rolleyes:

Men det handlar igentilgen inte så mycket om det det handlar om ett FETT kontrakt på flera miljoner

Amen Sony Microsoft och Nintendo samarbetar hela tiden varför ger Nintendo ut tillstånd t.ex att Ps2 och Xbox ska kunna göra sonic spelen dit.Nu har Nintendo och Microsoft fåt tillstånd från Sony att Lansera Digimon rumble arena 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej,det är inte sony eller microsoft som gör digimon rumble arena 2..det är ett företag som heter bandai!Och dom föreatgen väljer själv vilka enheter dom ska göra spelen till..

nu fattar jag bättre.. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej,det är inte sony eller microsoft som gör digimon rumble arena 2..det är ett företag som heter bandai!Och dom föreatgen väljer själv vilka enheter dom ska göra spelen till..

Nej först fick sony rättigheter sen vill Nintendo också få rättigheter
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...