zipy Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Hur byter man språk på den sidan och hur fixar man stats som du hade tex rat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 1 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Går tyvvär inte att byta språk för jag kan inte lägga in svenska(nåt konstigt fel) När du skrivit 10 inlägg så blir du en Man istället för Rat och på 30 Goblin os.v Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 hur får man in forumen på första sidan så att man kan skriva i dom sen har ett eget forum där den som vill kan bli medlem där länken här http://www.freeforumhost.com/forums/?mforum=kevin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 1 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 du får göra en kategori och ett forum i Admin CP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 (redigerat) Jag mena hur gjör jag för att fixa så som du gjorde Tex rat och jag har fixat nya forum och kategory men kommer inte upp på första sidan Redigerat 1 November 2004 av zipy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 1 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 jaha........ gå in på Admin CP -> Users and Groups -> User titles/ranks Där kan du lägga till/ändra ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jag tror fuska har den använding kanske ni ska fråga admin om hjälp. Jag skulle prova hur många såna där prickar det går att gjöra på rank listan jag skrev in 99999999999 nu kan inte jag gå och ändra den så var försiktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 det går att ändra det tryck på edit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 så ni vet, så när jag blev moderater i ett nytt forum o skulle försöka få fler ppl in o regga sig så, Pma jagfolk. jag blev Ip bannad från detta forum... så ni vet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 aa jag vet men jag kan inte få upp sidan :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 (redigerat) freeforumshost kostade pengar ju har ett nytt forum nu här är länken http://spelgrottan.proboards37.com/index.cgi?action=logout ps ni måste bli medlemmar för att kunna se alt som jag har gjort det finns ett runescape ställe längst ner på sidan OBS ni ser ingenting när ni inte är innloggade Redigerat 3 November 2004 av kevve Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 kryssa i rutora for att läsa svara skriva och fixza så att det inte kan gäster göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.