alibaba Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Skrivet 31 Oktober 2004 hjälp min dator har gjort någonting så att jag inte kan byta förstasida och den jag har nu är skit jobbis med jätte mycket reklam. kan nån hjälpa mej!!!! :( Citera
Gäst Xray Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Skrivet 31 Oktober 2004 Du har adware/spyware, gå in på http://www.download.com och sök efter Ad-Aware, det vill ta bort det mästa av ditt "skit" på datorn. Citera
Gäst henke37 Skrivet 1 November 2004 Rapport Skrivet 1 November 2004 Hijackthis är ett program som pekar ut (nästan) alla sätt som spyware kan andvända för att läggain sig, men andvänd huvudet inte avtryckaren för det mesta är harmlös och kan behövas. För att byta startsida: Dra iconen från addressfältet till knappen hem och bekräfa att sidan ska vara din startsida. Citera
Schassen Skrivet 1 November 2004 Rapport Skrivet 1 November 2004 eller så kan du gå in på verktyg-intenet-alternativ och sen kan du skriva in adressen till den hemsida som du vill ha som starthemsida och tryck sen verkställ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.