<X!NG> Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Hej jag klarar inte av att göra ett fem trick på ett hopp. ge mig ett tips snälla. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Har inte köpt det än :angry: å tyvärr kan inte hjälpa dig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Finns det på GBA?? :o :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 3 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 ja det finns det. visste inte du det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 jag har det klarar inte det heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 3 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Visst är det svårt? B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 ja det finns det. visste inte du det? Nej det visste jag inte <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Finns det på GBA?? :o :huh: AA det finns ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 ja det är svårt som f*n asså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 3 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Det är nästan omöjligt att göra fem trick på ett hopp. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Jag har hört att spelet blev flopp :D ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle3 Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 jag har det på pl2 fall dett funkar laick dant på gba så håll in hopp knappen och sen trycker ni snabbt på tricks knapparna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg