Gäst Spirtual Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 O_O... >_< klart man INTE räknar med brännda/nedladdade >_< vem vill veta om man har fejkade skivor!! >_< >_< din riktiga samling ska det vara!! Men jag skriver ju inte dem som jag har bränt o laddat ner fattar ru väl ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 så alla dom där skivorna är köpt i affär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Men man ska köpa dom hederligt i en ÄKTA skivbutik och inte ladda ner dom och sen bränna dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 så alla dom där skivorna är köpt i affär? Eller via internet-affärer som tex ginza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Jag har en samling fast det har inget med musik att göra. Min farsa har prenumenerat på Nationial Geographic senn 74. Tänk er, en samling från 1974 till 2004. hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 men då är det väl inte din samling?? Min musiksamling (tar inte med dom dåliga skivorna :D) Ebba Grön - Greatest hits 1978 - 1982 Imperiet - Greatest hits 1983 - 1988, Alltid Rött Alltid Rätt Nirvana - Best Of The Hives - Tyrannosaurus Hives Red Hot Chili Peppers - Greatest Hits Outcast - Speakerboxxx/The love below Absolute Rock Classic 1 Absolute Rock Classic 2 Absolute Rock Classic 3 The Lord Of The Rings : The Fellowship Of The Ring - Soundtrack The Lord Of The Rings : The Two Towers - Soundtrack The Lord Of The Rings : The Return Of The King Red Hot Chili Peppers - Californication Lenny Kravitz - Are You Gonna Go My Way Jimi Hendrix - Are You Experienced Black Sabbath - Black Box (8 st skivor) Daft Punk - Discovery Franz Ferdinand - Franz Ferdinand Guns N' Roses - Greatest Hits Rammstein - Reise, Reise Rammstein - Sensucht Rammstein - Herzeleid Rammstein - Mutter Rammstein - Live Aus Berlin Marilyn Manson - Lest We Forget Dismember - Misanthropic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 ska visa vilka jag har av dom som du la upp: Ebba Grön - Greatest hits 1978 - 1982 Nirvana - Best Of The Hives - Tyrannosaurus Hives Red Hot Chili Peppers - Greatest Hits Absolute Rock Classic 1 Absolute Rock Classic 2 The Lord Of The Rings : The Fellowship Of The Ring - Soundtrack The Lord Of The Rings : The Two Towers - Soundtrack The Lord Of The Rings : The Return Of The King Red Hot Chili Peppers - Californication Guns N' Roses - Greatest Hits Rammstein - Reise, Reise Rammstein - Sensucht Rammstein - Herzeleid Rammstein - Mutter Rammstein - Live Aus Berlin Marilyn Manson - Lest We Forget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 .. ganska liknande musiksmak :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 28 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 @ Boiuthh , Daft Punk - Discovery är bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 varför skulle jag annars ha den ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 .. ganska liknande musiksmak :D njaaa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 vadå nja.. vad har du för andra skivor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.