Boiuthh Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 låtar.. host host dc++? om man snackar låtar har jag ca 2000 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Jag har bara Reroute to Remain me In Flames men jag ska kanske köpa Soundtrack to Your Escape :) Slither, Bengans nere vid Stigbergs torget har In Flames skivorna Lunar Strain och Subterranean för 99 kr st! Gå och kolla där! (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 (Draghon @ 08/12-2004 16:02:33) Jag har bara Reroute to Remain me In Flames men jag ska kanske köpa Soundtrack to Your Escape :) Slither, Bengans nere vid Stigbergs torget har In Flames skivorna Lunar Strain och Subterranean för 99 kr st! Gå och kolla där! (; Åhh..orka sitta på spårvagnen i 20min ;) På Skivfyndet säljer dom de första Maiden plattorna för 99 kr styck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.