helt on Skrivet 4 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Använda Cinema 4D.. Här e några fler: Kobolt http://img109.exs.cx/my.php?loc=img109&image=kobolt.jpg GreenMist http://img109.exs.cx/my.php?loc=img109&image=greenmist.jpg OrangeBeam - Ett experiment som inte blev så snyggt. http://img109.exs.cx/my.php?loc=img109&image=ORANGEBEAM.jpg Thx! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 4 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 (redigerat) Nej jag är inte medlem där. Denna avatar har jag gjort själv ifrån den första bilden jag postade! Om ni vill kan jag göra några till er, ifrån mina bilder. Det är bara att PM:A Kan du ge mig link på hans avatar? Redigerat 4 November 2004 av helt on Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Om jag råkar se den igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 bra,hot var bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 4 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 O.K thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 (redigerat) Oh riktigt snygga bilder.. :lol: Redigerat 4 November 2004 av Steezy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cooser Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 jag tycker att bilderna är snygga men vad har dom att göra med datorer? "Hej jag har gjort en engelska uppstats! vill ni se?" visst har du gjort dom på din kära dator men det har inte ett endaste jota att göra med datorer. Var har denna sida sina moderatorer som kan åtgärda detta problem? tråden borde flyttas till ett mer lämpligt forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 5 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Jag förstår vad du menar, kan någon flytta tråden till t.ex allmänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Jag förstår vad du menar, kan någon flytta tråden till t.ex allmänt? Åt det hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 (redigerat) Dom nyaste bilden är jätte :cool: a Redigerat 5 November 2004 av Gold Pidgey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viewtiful_Joe Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 va har du för photoshop?? ja måste också göa såna dä biler så j*vla fettich... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haloman Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 grymma..men hot var coolast--! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.