Dream Skrivet 1 November 2004 Rapport Skrivet 1 November 2004 är det gratis att bli medlem där jag har hört att 14 dag test medlem och så ska man betala? Citera
Kevve Skrivet 1 November 2004 Rapport Skrivet 1 November 2004 man kan betala då kan man göra mycket mer än när man är medlem Citera
Dream Skrivet 3 November 2004 Författare Rapport Skrivet 3 November 2004 men måste man betala om man är medlem? Citera
Chihuahua Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 Tja, jag gör då inte det. Det är frivilligt om du vill bli Premiummedlem, men det blir allt sämre att vara vanlig medlem nuförtiden. De har ändrat en massa, hälften av alla tjänster, bl.a. forumen, är bara för Premium, och jag tror det var hälften av platserna i alla spel som var reserverade för Premium. Kommer det alltså en Premiummedlem till Blockwars och där är fullt, så sparkas en vanlig medlem ut. <_< Citera
Dream Skrivet 3 November 2004 Författare Rapport Skrivet 3 November 2004 (redigerat) jaja de vill nog bara tjäna penga Redigerat 3 November 2004 av Ruffy.D Citera
Mic_93 Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 är det gratis att bli medlem där jag har hört att 14 dag test medlem och så ska man betala? Jag var medlem jag är 80% säker på att det är gratis ;) Men jag blev medlem 5 dagar efter det starta så det kan va nya regler Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.