Mattenator Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Är det någon som vet om det ska bli en trea i soul calibur eller är det bara en myt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 (redigerat) Kolla här sök dej fram till det, det kan ta ett tag innan man hittar det... Redigerat 1 November 2004 av Haddi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 dom håller på med trean...men de ska nog bara ge ut det till xbox... så vi xbox players komme ha kul i februari med det bästa fightspelet nånsin...tvåan var rolig iallafall...men jag undrar hur trean blir Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Tvåan e lätt och klara ut eller hur. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 jepp,den är lätt....synd om det bara kommer till xbox...men jag tror mer på att det kommer till ps2 bara iså fall,eftersom det första Soul Calibur kom till playstation.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Tvåan e lätt och klara ut eller hur. ;) mm..håller med toffe...men jag är 100 procent säker på att det komemr ut på xbox... :D :D :D :cool: men kommer et till ps2 så borde det komma till gamecube... men jag tror allafall inte et kommer till ps2... men det kanske komemr till gamecube dom e inte säkra men då komemr de kanske inte lägga till Link i den med... spelet komemr bli för stort då... men filmen i början av soul calibur 2 är skitbra... jag älskar o kolla på den o kan kolla på den miljoner gånger min favorit är KILIK! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattenator Skrivet 2 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 samma här. kilik äger :D men va dåligt om det bara kommer till xbox och inte till gamecube, ja mena det är väll bättre om det kommer til ps2 o gc än till xbox o ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 det är för att xbox är en fight konsol... men gamecube däremot ä ju en konsol för såna spel som mario o så... äventyrsspel alltså men sol calibur är ju som ett äventyrsspel tyyp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg