💬
Logga in
Fuska.se

zelda ocarina of time

314 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

hej igen.....

är det någon som vet vart man får is kniven:-(

//catarina

min kompis hitta den i en buske

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

hmm skrev fel det skulle vara is pilen...

vet du hur man kommer in i brunnen i kirioki byn

vilken kniv hittade han i busken?

Nivå 5 · Fuskare

finns det en tunnel i brunnen i kakariko village!!

komma ner i brunnen:man ska vara liten o ha nån sång som man lär sig när man e stor.när du e stor så ska du gå till han som spelar på den där musikvevmaskinen så lär han dig sången o sen ska du bli liten o gå dit o speladen sången

17 Dec 2003
Nivå 6 · Fuskare

Det räcker med EN tråd. Gör inte flera tack!

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #7

Snälla hjälp mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har kört fast, har klarat att släppa lös de 4 arbetarna från de kvinliga tjuvarna och är just nu inne i deras träningsarena. jag har kommit till ett rum där det är en massa pengar(som spelar när man tar dom) som vilar på små öar i en lava sjö. kan ta nästan alla pengar utan 1, den har en eld rumt sig, jag trycker ner knappen men jag hinner aldrig fram innan elden kommer fram igen.. HUR GÖR JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snälla hjälp mig

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

hallå, vilket spel snackar ni om ? OOT där får man ispilen i gerudo training ground inte i brunnen...

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #9

Det handlar om zelda spelet ocarina of time.

Nivå 5 · Fuskare

de va de han skrev O= Ocarina O=Of och T=Time så det blir alltså OOT!!

Nivå 9 · Veteranfuskare
hallå, vilket spel snackar ni om ? OOT där får man ispilen i gerudo training ground inte i brunnen...

hon skrev att hon ville ha hjälp med två saker...dels hur man kommer in i brunnen och hur man får ispilarna...

Nivå 5 · Fuskare

hon skrev att hon ville ha hjälp med två saker...dels hur man kommer in i brunnen och hur man får ispilarna...

har jag fattat rätt men kommaer man in genom brunnen genom att spela Eponas song framför den???

Nivå 9 · Veteranfuskare

man ska som stor gå till kvarnen och lära sig Song of Storms... sen blir man liten och går till baka till gubben i kvarnen och spelar Song of Storms...sen sänks vattnet och då är även "väggen" borta som var där innan..

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #14

Kan jag även få svar på mitt andra problem någon snälla hjälp mig!!!! Hur får jag den sista pengen som spelar en melodi när man tar dom.. Är i ett rum med små öar i ett lavaflöde, ska hoppa runt och ta dom. får alla utom den som har en eld runt.. Jag är allså i tränningsareran...

18 Dec 2003
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #15

KAN INGEN HJÄLPA MIG SNÄLLAAAAAAA

Nivå 3 · Lärling

vad gör man i grottan, där man ska få andra stenen?

jag har vart i alla rum på sidorna, sen ska man tydligen in i käften på det där fittfejset tror jag.. men jag har totalt glömt bort hur man gör.

Nivå 5 · Fuskare

in i käften på vem???

Nivå 3 · Lärling

Smaragd, direkt när man kommer in i grottan så är det ju nåt fult monster. om jag har förstått rätt så ska man väl in i hans käft på nåt sätt.

Nivå 5 · Fuskare

menar du i Goron City???

Nivå 3 · Lärling

nej, grottan man ska till sen.. som man spränger upp med en bombflower.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.