Kakanrott Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Kan ni sänka priset i affären allt är ju jätte dyrt tex skugga kostar 1400 poäng de tar ju år och skaffa poäng till :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Kan ni sänka priset i affären allt är ju jätte dyrt tex skugga kostar 1400 poäng de tar ju år och skaffa poäng till :( Det är ju meningen att det ska vara dyrt har jag fått vetat nu! Om det kostar 500 skulle ju alla nästan ha samma grej och då skulle det inte va så häftigt med sånt något mer! Men att byta användarnamn är ju billigt! Det var dyrare förr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Är ni här för att få poäng så att ni kan få namnet snyggt eller för att det är kul med formuet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 jag är här för att det är så himla kul... =) + alla poängen... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Är ni här för att få poäng så att ni kan få namnet snyggt eller för att det är kul med formuet? JAG är här för att få namnet snyggt =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 17 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Är ni här för att få poäng så att ni kan få namnet snyggt eller för att det är kul med formuet? Både och Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Jag är här för att jag ville ge det här forumet en till chans. Har lämnat forumet flera gånger p.g.a spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 jag e här för att lära ut.... och träffa people Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Nej, jag tycker att priserna i affären är helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 katten:det håller jag nästan med dig om. alla: om man ser det på titel/rank så säger jag att det var bättre förr!,det är för att förr kostade det 400p och nu 500p så jag blir nästan sur pga du ändrde det...men allt annat i affåren är bra,kanske inte användargrupper som kostar 15000p och förr 10000p.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 jag har skrivit ett inlägg till admin men han svarar inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 kanske vissa saker i affären e dyra men itte alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.