incognito Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Jag tror inte detta är riktigt sant faktiskt! Min farmor rökte som f*n när hon var ung och hon är snart 80 nu. Kan det vara att hon skulle bli runt 90-100 år isåfall? Min kompis farmor söp, rökte och åt godis. Hon blev 100 år. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Om godis är en drog, är jag en riktig narkoman... Det där med att livet blir kortare, stämmer ju inte in på alla. Min farfar blev 85, och har rökte från 20 års åldern och livet ut. Sen finns ju dem som rökte 10 år och får lungcancer vid 45 års åldern... det är olika... Mycket är om man röker två paket om dan... dyrt är det oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Jag umgås med en polare och hans hela famlij röker viist inte påverkar det mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 (redigerat) Jag gillar inte röklukten :blink: blä! Redigerat 6 November 2004 av X-Player Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 jag feströker la ibland. spelar inte mig så stor roll om jag dör en vecka i förtid eller ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Dåligt för lungorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 WOW!! Det menar du inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 1paket är=1halft glas *nåt väldigt faligt* nej 1 paket = 1 GLAS!!! tjära... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Jag bryr mej faktiskt inte ... det är bara lite störande när man går förbi en rökare som står och luktar Röv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BIZZI Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 våga dråga :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Pappa: Började som 12åring, är nu 39år, håller fortfarande på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Röker han? Inte så nyttigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.