pizzalover Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Hjälp mig jag vill ha fusk till the sims 2 pc , the sims busting out ps2 , the sims på ps2 Snälla hjälp mig! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fabbe Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 det ända du behöver göra är att trycka på ctrl+sift+c sen behöver du bara skriva help så kommer alla koder på konsolen asså fusk konsolen fast det står på engelska . hehe på thesims2 :evil: :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cooser Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Hur länge har spelet varit ute? 2-3 veckor, hur kul är det att fuska hela tiden? har du ens kört det utan att fuska? Man kör ju spelet tills det inte är roligt längre och när det inte är någe att ha längre, då kan man fuska. (anser jag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pizzalover Skrivet 3 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Men fusk till the sims busting out då och det första på ps2? Kan någon fusk till dom spelen? :( :huh: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Respekt_cube Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Bra svar cooser.. hur kul är det igentligen att fuska på en gång?? mah spelar väl för att få en utmaning eller hur :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 man gjör som man vill. fusk till the sims busting out Pengar: Pausa spelet och tryck sedan R2, L1, R1, L2, Vänster, Cirkel. Om du gjort rätt kommer du höra en röst. En gnome ska komma upp nära vägen. Markera den för att få 10,000 Simoleons. Alla föremål upplåsta: Aktivera Pengakoden. Pausa tiden och tryck snabbt L2, R2, Upp, Triangel, L3. En röst kommer höras om du gjort rätt. Alla ställen låses upp: Aktivera pengakoden. Pausa tiden och tryck snabbt R2, R3, L3, L2, R1, L1.En röst kommer höras om du gjort rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Orginal spelet till PS2: Håll in L1, L2, R2, och R2 för att få upp fusk menyn. MIDAS låser upp alla grejs. FREEALL Du kan köpa allt, utan att betala (detta gäller inte mat) PARTY M Låser upp Party Motellet, två spelare. FISH EYES Du ser allt i första personsvy när du trycker cirkel. Men jag håller med, att fuska är att... ja fuska. Jag får ångest när jag går in på såna ställen. Det är en reservplan som man inte ska föredra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pizzalover Skrivet 4 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Men som sakt jag gör som jag vill men det är snällt att ni talar om fusken. TACK! :gitarr: :D :kung: Var ska man vara någon stans för att låsa upp fusk menyn i orginal spelet på PS2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Har för mig att det var första sidan. Du behöver inte gå in någonstans, med andra ord huvudmenyn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 koderna finns ju få fuska.se redan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg