💬
Logga in
Fuska.se

Problem Med Syskon ?

27 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Problem med syskon ?

Jag har hört att det är ganska vanligt.. Tänkte bara fråga hur ni har det ?

Man hör ju ofta: "Jag hatar min lillebror!! Ska döda honom !"..

Själv är jag den ända som är kompis med mina syskon.. Dom flesta brukar avsky dom..

nej du e inte den enda jag oxå

Nivå 0 · Nykomling

Jag och min lillebror(7år) brukar spela Halo tillsammans....

:)

Han dör hela tiden

Jag och min lillebror(7år) brukar spela Halo tillsammans....

:)

Han dör hela tiden

haha, lol. Min syrra har inte gjort nåt överdrivet ( förutom att kasta en linjal så jag fick ducka så det blev ett hål i väggen. Eller petat en penna i mitt öga när jag var liten ) fast hon har räddat skinet på mig engång på paradisbadet :rambo:
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

Jag och min bror spelar också mycket tv-spel tillsammans. Fast när man spelar Halo brukar det låta:

"Va f*n, jag skulle ju ha snipern, ditt j*vla pucko"

sen vill han inte spela mer ;P

Brukar spela med min store bror som är 15 år lan i cs han utklassar mig :meddum:

Nivå 0 · Nykomling

Typ samma här :P

Men hur gammal é din brorsa Mellanmjölk :blink:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8

18.. Hurså ?

Nivå 0 · Nykomling

Själv så får man dras med 3 storebröder som brukar slå på mig men det känns ju inte när man tål så mycket. :D

Alltid när jag frågar om jag får spela med dom så säger dom: nej jag vill spela själv, Även fast han menar att jag alltid vinner mot dom. :D

Liksom vi umgås aldrig förutom min yngsta storebror, han brukar fråga om jag vill hänga med honom. :rolleyes:

3 Nov 2004

Min bror brukar iritera mig så jag får ryck .men han är helt klart 1000 gånger starkare.

Nivå 0 · Nykomling

har en 16 årig syrra som e helt ok..

Nivå 0 · Nykomling

Jag o mina brorsa,Typhoon e bra kompisar,vi gör allt möjligt tillsammans,från Tv-Spel till pingis

Men så har jag en liten brorsa som e 5 år,som vi mobbar dag å natt :lol:

Jag har en brorsa... ungefär samma sak som med MeM.

Nivå 0 · Nykomling

Orson: É Typhoon din bror :o

Själv är jag ju minst i familjen men min syster har ett sådant temprament så jag kan knappt prata med henne förrän hon säger något spydigt åt mig.

Exe; Om jag försöker hjälpa henne med datorn och jag kan inte så börjar hon säga: "Du kan ju f*n ingeting om datorer" Eller "j*vla Pucko.(Kan bytas ut mot något annat)"

Och detta gör mig otroligt irriterad.

En sak är säker, min syrra kan inte spela GC. Hon dampa loss på en handkontroll så den gick sönt :rolleyes:

Nivå 0 · Nykomling

- I min familj är det inte syskonen som förstör handkontrollerna, det är pappa ;) -

Själv är man ju 16, har en syrra på 14 och en brorsa på snart 10 år.

De är ganska okej faktiskt.

Brukar busa med lillbrorsan, han springer vändor i mitt rum, kastar sig i soffan osv... det är okej så länge han inte går över gränsen.

Syrran är ganska schysst, men kan va irriterande.

Precis som det brukar vara alltså.

Nivå 0 · Nykomling

Har två syrror, 22 resp 26. 22 åringen tar slut på både bläck och papper i min skrivare. Hon skriver ut buntar med papper, slänger och skriver ut igen! Dessutom tar hon mitt barnbidrag!

Den andra e skjysst, men det e 11 års skillnad så...

Bor hemma själv med föräldrar. Bägge har flyttat.

Nivå 0 · Nykomling

Orson: É Typhoon din bror :o

Ja,min lillebror

Vi har kul,men vi blir osamms ofta :P

Har två syrror, 22 resp 26. 22 åringen tar slut på både bläck och papper i min skrivare. Hon skriver ut buntar med papper, slänger och skriver ut igen! Dessutom tar hon mitt barnbidrag!

Den andra e skjysst, men det e 11 års skillnad så...

Bor hemma själv med föräldrar. Bägge har flyttat.

Vilken s*tans syrra.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in