lillis Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Hjälp mig någon,är ner i brunnen där är två dörrar som ej går att komma in i ,mumierna säger nått om ge mig blått,vad är det?? Sen läste jag om månen,hur kommer man upp på månen??? Tack snälla förhjälp. Kram lillis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Mumierna vill ha blå trolldryck. Månen kan du bara komma upp på när du klarat alla fyra templen. Då ska du gå upp i Clock Tower efter midnatt sista natten och spela Oath to Order. Sen får du se vad som händer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lillis Skrivet 4 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Hejsan! Tack för hjälpen. ska kämpa vidare nu då*L* Kram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arita Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 vet du hur man kommer till toppen i snowhead..få bort blå stenar o komma över till snöbollsingången..tacksam för hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Du skall skjuta med pil på den lilla istappen över isblocken och sedan bomba bort snöbollarna som är ivägen! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Hjälp mig någon,är ner i brunnen där är två dörrar som ej går att komma in i ,mumierna säger nått om ge mig blått,vad är det?? Sen läste jag om månen,hur kommer man upp på månen??? Tack snälla förhjälp. Kram lillis blådryck köper du av han som sitter i en dekublomma i ikana. Innan du klättrar upp för berget går du till höger å där sitter han å säljer :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg