WARCRAFT_ÄGER Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 tjena!!! alla warcraft lirare. ja bara undra om några skulle vilja starta en klan me mig på warcraft!!!! *jag äger på det skriv ditt warcraft namn här så kan vi fixa det över warcraft sen :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 jag håller med om att warcraft är roligt,men det är inte du som äger,det är jag som gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cooser Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 (redigerat) visst är Warcraft kul men inte så...jag tycker det har blivit lite uttjatat vid det här laget. Men visst jag är med, jag är ingen n00b men jag är heller inte någon van onlinespelare. Jag kallar mig "Iros". Det var väl allt. (när ska vi fixa det då, man kan ju inte bara säga: vi fixar det på Warcraft. Vi måste ju bestämma när vi ska göra det.) Redigerat 3 November 2004 av Cooser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 har en bättre clan hihihihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.