Hoppa till innehåll

Gta: San Andreas


Joy
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag är inte så säker på detta .. Så, innan jag kommer till saken, vill jag bara säga det att, om denna tråd anses onödig eller som spam av en mod, Dannie . Så vill jag att du låser den direkt utan tvekan .. Det enda jag vill ha sagt med denna tråd är att jag ser hur många inlägg som helst som handlar om GTA: San Andreas .. Därför tycker jag man ska skaffa ett sånt där bi-forum i PS2 forumet, vid namn GTA: San Andreas, eftersom detta spel är så populärt och många som behöver hjälp med det .. Det jag menar är: Skapa ett bi-forum om GTA: San Andreas i PS2 forumet, eller så använder vi oss av en tråd .. Det behöver inte vara jag som skapar denna tråd, men jag gör det i alla fall, sen får ni moddar handla på ert sätt .. Det är vad jag vill ha sagt ! Då skriver jag tråden ..

 

Så, då är ju äntligen GTA: San Andreas släppt, många har blivit lyckliga/glada. Många spelar förfullt, även jag, och allt blir bara bättre och bättre. Som ni redan vet så finns det hur mycket som helst att göra i detta spel, från att köpa kläder till hoppa fallskärm och såklart genomför man en hel del uppdrag :) Och då sätter jag igång denna tråd genom att fråga: Hur ser din gubbe ut ? Vad har ni för kläder mm. ? Hur långt har ni klarat ?

Min gubbe just nu:

Muskelberg kortfattat ! Har fullt i Muskel mätaren och fullt i Konditions mätaren. Jag har på mig ett par beiga (Hur stavas den färgen egentligen?) khaki byxor, ljusbruna skor tillsammans med en svart tunn tröja utan ärmar. Jag har även en guldklocka och ett guldhalsband. Mitt hår är blont, flätat bakåt. Jag har fullt på weapon skill, och för tillfället bär jag på mig en SMG, en Silenced 9mm, en AK74, en Rocket launcher och en kniv.

Hur långt har jag klarat ? Jag har gjort 70 uppdrag .. Hur många gånger jag försökt uppdragen vill ni inte veta :P

 

Som jag redan skrivit, så tycker jag, att ni antingen skapar ett bi-forum eller behåller denna tråden .. Eller helt enkelt inget .. Helst vill JAG att ni skaffar ett bi-forum.

 

Tack för mej !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klapp klapp klapp....

 

håller med dig helt och hållet tänkte bara fråga några frågor!

 

1.hur har du fått blont hår?

 

2.hur gör man inbrot?(har redan klarat uppdraget när man ska göra inbrot i en mans hus och det har kommit upp en ruta som det ståg att jag kan göra inbrot)

 

3.hur skapar man ett eget gäng?(har redan klarat updraget så det kommer upp en ruta som det står att jag jag skapa ett eget gäng)

 

det var allt...tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack så jättemycket Marvins kungen :) Du är värd en applåd du också ;)

 

1. Blont hår kan man få i en frisör salong, där man väljer "Blonde Cornrow", den frisör salongen är vid en burger shot affär .. Man kan även ha blonde afro och så vidare ..

 

2. Det är enkelt ! Om du står uytanför los santos gym, med näsan mot syd . Då går du över gatan med näsan mot syd .. Då när du är på andra sidan gatan, så ser du att husen precis vid dig är rektangel formade, leta emellan alla dem husen, emellan två av husen finns inbrotts bilen .. För att göra inbrotten, så trycker du på R3 efter klockan 20:00 .. Då har du startat ett inbrott, sedan ska du bara hitta ett hus att göra inbrott i .. Ta en lyxvilla i Vinewood, det är bra :)

 

3. Du letar efter en klunga med dina grove streets kompisar .. Sikta på en grove street gubbe, och tryck neråt eller uppåt .. Då fårgar du han om han vill vara med i ditt gäng, sedan gör du så med alla, tills du ihnte kan ha fler .. Sedan kan du trycka uppåt, vilket betyder att dem följer efter dej, eller neråt, så stannar dem kvar .. Håll inne uppåt eller neråt länge, så förvisar du dem från gänget ...

 

Hoppas att det var till din hjälp Marsvins Kungen :D

 

EDIT: Respekt_cube: Du spelar två genom att gå in i 2-player ikonen som finns i spelet, sedan kan du spela två .. Du kan spela två i "Rampage" vilket betyder att du dödar ett antal människor/fordon tillsammans med en kompis . Det är samma sak som gäller med andra R3 uppdrag ..

Redigerat av Joy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...