rb95 Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Jag har chippat mitt ps2 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 4 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 rb95 vad heter ditt chipp?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Någon som vet om man kan chippa hos GAME ? Kanske borde fråga dom :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 6 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 tvivlar på det :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Tråd rensad... Anledningen till att jag låter denna tråd stå öppen är för att det inte är olagligt att chippa. Det eftersom man kan spela importerade spel med chip. Diskussioner om warez hör inte hemma här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Jag har inte chippat än......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GtaSanAndreas Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Jag har inte chippat :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 (redigerat) Jag kan även tillägga att frågan löd såhär: Vilka har chippat sitt Ps2, inte vilka som inte har. Redigerat 8 November 2004 av Dannie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 vad e det du menar?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Ja får inte bhuuhuhuhu :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tuttan Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Mitt Playstation2 Är chippat :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
2011 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 jag har DMS3 Chip och jag har Version 10 :ph34r: chippade från www.neptunesat.com/se, skickade dem min playstation och dem skickade min playstation tillbaka :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg