Gäst Fuel Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 ja har hört att konsollen kan Paja ifall man chippar!de va nått om Att komponenterna är så känsliga....men Hur vet man storleken på sitt ps2? hur får man reda på det? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 hur fungerar chipet ex går det snabbare när ps2an tänker eller hackar det mindre?????? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Har chippat med mitt ps1 men den är nu i irak men alla mina 100 kopi spel.Tvivlar inte att dem säger hur man chippar i GAME . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 jag har haft mit chippat i 2år och det har inte gått sönder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
08an Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 vem har chippat sitt ps2? själv har jag Multi-x chippet! :medieval: :cool: ahr du ! jag ska det. vad kostar det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 jag udrar var man shippar jag ahr ps2 och ska importera metal gear solid 3. så jag undrar var man shippar i linköping? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg