the game master Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 finns det fusk till pokemoncrater om ni har något fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Om du vill ha 2 likadana pokemon så möter du den som du vill ha 2 av och fångar den med en master ball.klicka sedan på bakot två ggr.Nu kan du fånga den igen. Det finns redan en sånhära tråd!!! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 3 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 ssry admin kan du låsa den här tråden eller flytta den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 jag vet ett till fusk utväckla en pokemon som har 3 utväcklingar utväcla den till den andra tex:larvitar till puppitar gå bakåt utväckla den igen så har du tyranitar men det var bara ett exempel med larvitar,puppitar, tyranitar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 5 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 okej tack då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 jag vet ett till fusk utväckla en pokemon som har 3 utväcklingar utväcla den till den andra tex:larvitar till puppitar gå bakåt utväckla den igen så har du tyranitar men det var bara ett exempel med larvitar,puppitar, tyranitar f*n va coolt.. visste ente ja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Jag visste redan det :gitarr: Men bra för de som inte vet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 mm väldigt bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 jag vet ett till fusk utväckla en pokemon som har 3 utväcklingar utväcla den till den andra tex:larvitar till puppitar gå bakåt utväckla den igen så har du tyranitar men det var bara ett exempel med larvitar,puppitar, tyranitar visste redan fusket men när du tog Larvitar, Pupitar och Tyranitar som exempel kom jag på att jag kan göra så med Larvitar :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 hehe har redan gjort så :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Jag ska göra det med min shiny larvitar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 JA HAR LÅNGT TILL LEVEL PÅ MINA! ja har celebi på 95.. muhahahahaha!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg