Cheatorx Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Jag har länge gått och undrat hur man får sin ranking att synas under sin bild man har i forumet! Är det bara dom som är elite gamers eller något som kan få sin ranking att synas eller måsta man ändra något i profilen för att det ska fungera normalt? Jag ahr kollat lite överallt men jag hittar inget som skulle kunna leda till att själva rankingen visas! Vore väldigt tacksam för svar, och om ni har svar behöver ni inte skriva hära utan ni kan skicka PM om ni känner för det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Det är så om man vill visa sin ranking så kan man köpa det uppe bland affärer, i efektaffären. Och där är det bara att köpa sig en Titel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 nej inte titel Rank... och den kostar 500p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Jag vet att många säger att man måste köpa till sig titel/rank för att ranken ska funka, men jag har rank och jag har aldrig köpt det! :wink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Jag vet att många säger att man måste köpa till sig titel/rank för att ranken ska funka, men jag har rank och jag har aldrig köpt det! :wink: Du har ingen rank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 nä man ser d itte iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 jo om man går in i profilen så har man rank.....men det är sant att man måste köpa titel/rank för att det ska synas i inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Jag vet att många säger att man måste köpa till sig titel/rank för att ranken ska funka, men jag har rank och jag har aldrig köpt det! :wink: Du har ingen rank Min "inläggsrank" har varit synlig förut iaf - fast jag ite hade köpt någon! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 jag köpte en men admin tog bort alla mina poäng. jag fuskade på spelen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Jag har länge gått och undrat hur man får sin ranking att synas under sin bild man har i forumet! Är det bara dom som är elite gamers eller något som kan få sin ranking att synas eller måsta man ändra något i profilen för att det ska fungera normalt? Jag ahr kollat lite överallt men jag hittar inget som skulle kunna leda till att själva rankingen visas! Vore väldigt tacksam för svar, och om ni har svar behöver ni inte skriva hära utan ni kan skicka PM om ni känner för det :) man måste köpa den först =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 500poäng kostar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 jag köpte en men admin tog bort alla mina poäng. jag fuskade på spelen... va hur kunde du göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.