ja.. e ssbm värt pengarna????
(jag har inget gamecube) Men en kompis undrar (han har gamecube)
ja.. e ssbm värt pengarna????
(jag har inget gamecube) Men en kompis undrar (han har gamecube)
jaaa ssbm äger!
Jaa fett SSBM e bäst! och Zelda THe Wind waker tycker jag :P
Värt mer än vad det kostar..
NEEEEEEEJJJJ!!!!!! dom lurar bara dig MELEEEEE suger jag lovar..........(inte)
:ph34r: :evil: ÄR DU PSYK ELLER DET ÄGER ALLA SPEL TILL GAMECUBE OCH MAN TRÖTTNAR NÄSTAN ALDRIG PÅ DET!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :ph34r:
:medieval:
liksom han skämtade...såg du inte hans lilla (inte),i slutet...
Ja det är det. Särskilt om man spelar typ 2-4 stycken. Fast det är bra single player också.
Håller längst ;D
Har haft det i 3 år trötnar aldrig
Det är bra men för lite attacker. Men det är dock ganska bra för då vet du att med alla gubbar om du trycker upp och A så slår du åt det hållet du drar styrspaken åt. Det är en väldigt udda typ av fighting spel. Jag känner inte till något annat fighting spel som man rör sig så fritt på.
Det äger alla Fighting spel
Ja. det finns ju inte typ Combos där man ska trycka 20 knappar i rad eller så. Man kan komma på egna combos.
melee äger men det e svårt att klara liksom att få alla trofeér men spelet e enkelt alltså classic och adventure på very hard och sånt
Jag har 285 troféer bara (av 293). Fick celebi igår. Det är bra när det finns så mycket att göra i single-player också.
No.Det äger alla Fighting spel
Inte Soul Calibur II.
AEGD.
så sammanfattat så e det ett j*vligt bra spel????
Eller.. behöver jag ens fråga det?
spelet äger men om jag ska vara helt ärlig soul calibur AGÄER ennu mera så soul caliber ifal han vill ha ett spel som tex. tecken 4 och dead or alive men melee ifal han vill ha ett spel som e väldigt kul på multiplayer men svårt att klara av det
PS: soul calibur äger på multiplayer
alltså det är så stort:
Ja men i Soul Calibur kan man väl bara spela 2 åt gången.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in