xpliT Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Jag ska köpa GBA SP. Får man någonting för pengarna? Kam man använda en vanlig link kabel till GBA SP? Och var köper man ett sånt här GBA SP(se bild)? För er som inte ser det så är det en Charizard nere i kanten... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 ingen anning men det är j**ligt snyggt.jag håller på att spara till gameboy advanced sp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 jag önskar mig det i julklapp. det kostar 999,00 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Vad är det för skilllnad på Ett Orginal och den där Charizarden? :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 man får pokemon fire red på köpet! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 (redigerat) oj det visste jag inte. Vet nån om man kan använda en vanlig link kabel till GBA SP Redigerat 6 November 2004 av Delfa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 ja tror de för jag har en sp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 har det det går det är innbygd lampa i det och en laddare medföljer :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Vad är det för skilllnad på Ett Orginal och den där Charizarden? :kung: Den med Charizard är snyggare. Har det. Det går det är innbygd lampa i det och en laddare medföljer :P Tack för att du sa det. Jag visste redan att det var en lampa på det och att laddare medföljer. Men en fråga står kvar... Var kan man köpa FR GBA SP (det på bilden)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WARCRAFT_ÄGER Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Om du ska köpa pokemon firered/leefgreen så får du ju den trådlösa linksaken!!! :banghead: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naess1991 Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Den vanlig Link Cable till Game Boy Color går inte till GBA Sp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg