jenss Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Hej! Kan någon hjälpa mig??? jag vet att man ska tugga tuggummit för att kunna kombinera det med gökarmen. men hur tuggar man det? Håkan kan ju inte ta det i munnen??? :S SNÄLLA HJÄLP MIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xPopstitute Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Hur i helsike får man tag i "spagettin"? Hjälp någon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgnesPagnes Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 (redigerat) Hur i helsike får man tag i "spagettin"? Hjälp någon! Om man går till skatteverket och kommer in där med hjälp av kritan så går man in genom första dörren och när du är där inne så stänger du dörren och där står en mopp :D Och då tar du själva "håret" på den. xD Är det ngn som vet vart man får den blåa färgen? Och hur gör man lemonaden kolsyrad? Redigerat 15 Oktober 2009 av AgnesPagnes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.