Chihuahua Skrivet 22 November 2004 Rapport Skrivet 22 November 2004 lion, ge dig. Jag har sett många spamm-inlägg, men det här var lite väl lågt... Till pokemon: Om du ger mer information så kan jag svara säkrare. Men iaf, så antar jag att du menar att du är i Dark World och ska leta upp grotta 5, som jag har för mig är ispalatset. Om du menar hur du kommer in, så får du ta dig till Hyliasjön i Light World, leta upp en ö mitt i sjön och lyfta på stenarna för att hitta en portal till Dark World. Om du menar hur du klarar grottan så orkar jag inte gå igenom hela rasket... kolla www.gamefaqs.com...
Lin0z Skrivet 22 November 2004 Rapport Skrivet 22 November 2004 lion, ge dig. Jag har sett många spamm-inlägg, men det här var lite väl lågt... Till pokemon: Om du ger mer information så kan jag svara säkrare. Men iaf, så antar jag att du menar att du är i Dark World och ska leta upp grotta 5, som jag har för mig är ispalatset. Om du menar hur du kommer in, så får du ta dig till Hyliasjön i Light World, leta upp en ö mitt i sjön och lyfta på stenarna för att hitta en portal till Dark World. Om du menar hur du klarar grottan så orkar jag inte gå igenom hela rasket... kolla www.gamefaqs.com... tack och förlåt ska bättra mig :D :D :D :D :D
Rekommendera inlägg