Zhou_Tai Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 jag har fasnat på BS uppdrag just buisnis (eller hur det stavas)problemet är att motorcykel som man flyr på altid sprängs finns det några bra ställen att motorcyklarna skjuta på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Menar du det som BS kör och du ska skjuta?? Isåfall är det bara att skjuta poliserna så snabbt som möjligt innan dom hinner skada dig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 den fastnade jag på men jag klarade den tillslut. du ska bara skjuta poliserna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 ja, dt e grymt uppdrag! B) ganska enkelt oxå :P B) försökte två gånger och på andra klarade jag dt!!!=) men man ska skjuta på den personen som kör motorcykeln och på bilarna e dt bara att skjuta vilt tills de exploderar.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg